10 nuostabių savybių sveikatai, kurias gali suteikti dviratis treniruoklis

Trokštate turėti stiprią ir išlavintą apatinę kūno dalį? Ar kada pagalvojote apie norą, turėti „magiškos“ sporto įrangos namuose, kurios pagalba galėtumėte pasiekti viso to greitai? Esate teisingame kelyje, jeigu savo namuose turite arba tik planuojate įsigyti dviratį treniruoklį.

Kiekvienas sporto klubas turi dviračius treniruoklius. Taigi, ko gero tikrai nepaslaptis daugumai kaip jis atrodo ir kaip juo naudotis. Puikus dalykas yra tai, kad jį galite turėti savo namuose ir naudotis juo bet kada. O dar geriau yra tai, kad galite reguliuoti pasipriešinimą ir paversti savo treniruotes ypač efektyviomis. Taip pat, galite stebėti savo pulsą, ko pasekoje žinosite, kiek laiko tęti treniruotę. Jeigu Jūsų tikslas riebalų deginimas, tai nuostabus dalykas, nes kaip žinia, riebalai deginami efektyviausiai pagal formulę: širdies rimtas (puslas) efektyviam riebalų deginimui = 220 – Jūsų amžius. Taigi, jeigu Jums 30 metų, turėtumėte pasiekti pulsą 190 ir tęsti trenriuotę dar 10-20 minučių juo.

Taigi, nevyniojat žodžių į vatą, pateikiame Jums 10 nuostabių savybių sveikatai, kurias suteikia dviratis treniruoklis:

  1. Puikus pasirinkimas kardio veiklai. Jūs galite išnaudoti šį treniruoklį Jums patogiausiu laiku, Jūsų efektyviausiai kardio veiklai. Kiekviena diena trenriuočių dviračiu stiprina aerobinę ištvermę, širdies raumenis, gerina kvėpavimo funkciją.
  2. Jėgos treniruotė. Dirbant dviračiu treniruokliu, treniruojami apatinės kūno dalies raumenys. Nuostabu yra tai, kad galite reguliuoti pasipriešinimą. Kuo didesnis pasipriešinimas, tuo daugiau jėgos įgauna Jūsų apatinė kūno dalis.
  3. Riebalų deginimas. 80 kg sverianti moteris per vieną valandą lengvo mynimo dviračiu, gali sudeginti net 500 kalorijų. Tai yra nuostabu, be to, stiprinami ir stangrinami apatinės kūno dalies raumenys, formuojamas gražesnis užpakaliukas.
  4. Mažai rizikos keliančios treniruotės. Dviračio mynimas, palyginus su bėgimu turi daug mažiau pasekmių sąnariams bei nugarai/nugaros skausmams po treniruotės. Taip pat, visiškai minimali traumos rizika.
  5. Sustiprint sąnariai. Pastovi judesinė rotacija sąnariams padeda juos stiprinti įvairiapusiškai ir jie tampa lankstesni.
  6. Lengvai naudojamas. Dviratis treniruoklis daug mažiau užima vietos namuose, palyginus su bėgimo takeliu, be to, juo lengva naudotis.
  7. Gali būti naudojamas bet kada. Kai už lango lyja ar žiema ir šalta, dviratis treniruoklis namuose, puikus būdas treniruotis bet kada, bet kokiomis oro sąlygomis. Išnaudokite tai!
  8. Nuotaikos pakėlėjas. Bet kuri kardio veikla turi teigiamą įtaką Jūsų nuotaikai. Tai tarsi savotiška meditacija, kadangi kai jūs susikoncentruojate ties pratimu, pamirštate visas problemas, stabilizuojasi minčių visuma. Be to, bet koks sportas skatina teigiamą hormonų išsiskyrimą ir serotonino koncentracijos normalizaciją smegenyse, kuris atsakingas už gerą nuotaiką.
  9. Efektyvi treniruotė apatinei kūno daliai. Niekam nepaslaptis, kad dviratis trenriuoklis nuostabiai gali ištrenriuoti kojų, užpakalio ir pilvo preso įstrižinius raumenis.
  10. Geresnė sveikata ir savijauta. Dviračio mynimas padeda netik riebalų deginimui, bet ir Jūsų sveikatai. Tai prisideda prie geresnės kraujotakos bei širdies raumenų stiprinimo.

Straipsnį parengė – sporto prekių ir maisto papildų parduotuvė perfectbody.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *